Kārsavas novada pašvaldība līdz 16. augustam aicina pieteikties uz Kārsavas novada pašvaldības pansionāta “Mūsmājas” vadītāja amatu.

Uz Kārsavas novada pašvaldības pansionāta “Mūsmājas” vadītāja amatu var pretendēt personas, kurām ir:

  • Augstākā izglītība; priekšroka pretendentiem, kuriem iegūta izglītība   vadībā vai sociālā jomā;
  • Valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
  • Vēlama pieredze personāla vadībā;
  • Nepieciešama prasme un pieredze darbā ar datorprogrammām (MS – Oficce, Excel);
  • Teicamas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta;
  • Autovadītāja apliecība ar B kategoriju.

Vēlama pieredze iestādes budžeta plānošanā.

Kārsavas novada pašvaldības pansionāta “Mūsmājas” vadītāja amata pretendentiem jāiesniedz sekojoši dokumenti:

  • īss dzīves un darba gaitas apraksts (CV);
  • motivācijas vēstule;
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (iesniedzot jāuzrāda oriģināli);
  • valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams).

Dokumenti amata pretendentiem jāiesniedz (personīgi vai nosūtot pa pastu) līdz šī gada 16. augustam plkst. 16.00 Kārsavas novada pašvaldībā, Vienības ielā 53, Kārsavā, LV – 5717, kancelejā (2. stāvā), norādot uz aploksnes „Kārsavas novada pašvaldības pansionāta “Mūsmājas” vadītāja amata konkursam”.